1 Betalingen
1.1 IDEAL: Mijn order staat op “wacht op betaling” maar ik heb wel betaald?
Betalingen via iDEAL worden automatisch gekoppeld. Mocht je er zeker van zijn dat je betaling wel gelukt is maar in je account zie je de status nog op "wacht op betaling" staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
1.2 Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je betaling via iDEAL, Paypal of Klarna niet is gelukt dan kun je je order opnieuw plaatsen. Wij annuleren de andere order automatisch na enkele uren.
1.3 Ik kan niet via Klarna betalen..
Voor klarna hanteren wij een maximaal bestelbedrag van € 120,- mocht je totale order bedrag hierboven komen dan kun je klarna niet selecteren.
Als je bestelling via klarna niet lukt of wordt afgekeurd dan ben je niet goed door de check gekomen of je hebt nog een openstaande factuur bij Klarna. Wij hebben hier geen inzicht in. Het beste kun je klarna even bellen om te informeren over de reden.
2 Levering
2.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Woon je in Nederland
Voor 22:00 besteld en betaald is de volgende dag in huis. Levering ook op zaterdag.
Woon je in België
Voor 20:00 besteld en betaald is de volgende dag in huis. Levering niet op zaterdag.
LET OP: Indien je het pakket niet afhaalt bij het gekozen servicepunt, te vaak niet thuis bent bij levering of het pakket weigert bij levering dien je in alle gevallen de kosten hiervoor alsnog te betalen. De kosten hiervan bedragen €4,99.
2.2 Door wie wordt mijn pakket geleverd?
Alle Nederlandse zendingen worden geleverd door DHL Parcel of PostNL.
Alle Belgische zendingen worden geleverd door PostNL BE
2.3 Wannner ontvang ik mijn track and trace?
DHL Parcel: Zodra het pakje aankomt in het hoofd depot van DHL of PostNL versturen wij een Email met daarin een track and trace link.
PostNL BE: Zodra het pakje aankomt in Antwerpen versturen wij een Email met daarin een track and trace link.
2.4 Hoelaat komt de bezorger langs?
DHL parcel werkt in 4 tijdzones te weten de ochtend, voormiddag, namiddag en avond. Klik
hier om te kijken tussen welke tijden de bezorger in jouw postcode gebied langskomt.
PostNL BE: Dit staat bij je track and trace vermeld
https://www.postnl.be/
3 Retourzenden
3.1 Ik hebt iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat je pakket bij ons aankomt. Daarna zal hij worden gecontroleerd en na goedkeuring maken wij een credit aan. Het tegoedbedrag zal binnen 5 werkdagen op je rekening staan.
3.2 Ik heb iets retour gestuurd, maar mijn geld nog niet terug ontvangen. Hoe komt dit?
Normaal gesproken ontvang je binnen een week na verwerking van retour je geld terug op je rekening. Maar soms ontvang je geen bericht en lijkt het alsof je retour niet bij ons binnen is. Dit is in 99% van de gevallen niet juist.
Tijdens drukke periodes kan het langer duren voordat je retour verwerkt is. Denk hierbij aan Halloween (oktober) Kerst en Oud en Nieuw (December/Januari) en Carnaval (Februari/Maart). Tijdens deze periodes zijn er extreem veel uitgaande zendingen en dus ook meer retouren.
De verwerkingstijd bedraagt dan 2 tot 4 weken. Wij doen dan graag een beroep op jullie geduld. We werken hier dan hard aan.
3.3 Naar welk adres kan ik mijn pakket retourneren?
Je kan de retourzending afgeven bij het dichtsbijzijnde servicepunt van DHL. Klik HIER voor een servicepunt bij jou in de buurt. Zeg tegen de medewerker dat het naar Uwantisell moet worden gezonden.*
De kosten van de retourzending worden eventueel verrekend met uw tegoed. Dit bedraagt maximaal € 4,99. Verpak het goed in en voeg je retourfomulier bij.
Belgische klanten:
Plak de meegeleverde sticker over de huidige sticker en breng deze naar het dichtbijzijnde Bpost kantoor.
De kosten van de retourzending worden eventueel verrekend met uw tegoed. Dit bedraagt maximaal € 7,95.
3.4 Wat als ik een omruiling wil?
Als je een andere maat of product wilt dan doe je het volgende. Je stuurt het product retour. Wij storten het geld terug op je rekening. Je kan zelf de juiste maat opnieuw bestellen en betalen. Wij hebben geen ruilsysteem.
4 Contact
4.1 Bel ons 085-0250119
Heb je vragen dan kun je ons bellen wij helpen je graag 085-0250119
Wij zijn bereikbaar van ma t/m vrij van 10:00 tot 17:00
Handig als je direct contact met ons wilt.
4.2 Stuur ons een mail
Mail ons [email protected]
Vragen over je order?
- Vermeld altijd je ordernummer in het onderwerp.
Vragen over een product?
- Vermeld altijd het artikelnummer in de mail.